wtorek, 7 listopada 2017

Pierwszy post

おはようございます!

dzień dobry!

Witam wszystkich w pierwszej notce na tym blogu! Jestem Hoshi. Nie chciałabym pisać o sobie w tym poście, bo one z reguły są wystarczająco nudne same w sobie, więc jeśli jakimś cudem jest ktoś zainteresowany moją osobą to serdecznie odsyłam tutaj. Może zacznę od tego, że o ponownym założeniu bloga o tej tematyce myślałam już od jakiegoś czasu, jednakże czas mi na to nie pozwalał. Egzaminy, prawo jazdy i w sumie wszystko na raz zwaliło mi się na głowę. W każdym bądź razie aktualnie staram się znajdywać chwilę na wszystko. Tak oto jestem! Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej i blog jakoś się rozkręci. 

Jeśli chodzi o notki to planuję pisać je w różnej formię, jednak wszystkie w większym bądź mniejszym stopniu będą nawiązywać do tematu kultury azjatyckiej. Zamierzam wprowadzić tutaj trochę rzeczy z mojego życia, tagi, przeróżne recenzje, q&a i oczywiście ciekawostki. 
Dziękuje za przeczytanie i na sam koniec zapraszam was jeszcze do zakładek obok. Do zobaczenia już wkrótce ~

3 komentarze:

  1. Witam w blogosferze i czekam na dalsze wpisy :)
    Kupiłaś mnie tym nagłówkiem z Dawn i Sylveonem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w świecie blogów! :) I życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w blogosferze! Naprawdę uroczy blog, śliczny design :) Jestem ciekawa postów, uwielbiam japonię na pewno będzie to coś dla mnie :) Będziesz pisać też o anime? chętnie poczytam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń